طرح اختلاط بتون کارگاهی
نوشته شده توسط : ساخت بازار

در تولید واش بتن به روش ویبره بعد از مخلوط کردن مواد اولیه ، بتن به دست آمده را داخل قالبهای لاستیکی ریخته و بعد از گذشتن از روی میز ویبره در داخل اتاق بخار میگذارند، بعد از گذراندن بیست و چهار ساعت آن ها را از داخل قالب بیرون آورده و با استفاده از فشار آب (و اتر جت) و برس های مخصوص فلزی لعاب های سیمان را از روی سنگ دانه های زیبای آن می زدایند تا برجستگی و رخ سنگ دانه ها نمایان گردد و کفپوشی با نمای بسیار زیبا و طبیعی تولید میشود.

 

طرح اختلاط بتن الیافی-مقاله بتن الیافی-قیمت الیاف بتن-فروش الیاف بتن-بتن الیافی چیست-نسبت آب به سیمان در بتن-انواع بتن-تاریخچه بتن-تحقیق در مورد بتن-بتن چیست-طرح اختلاط بتن مگر-تعریف بتن-بتون-نسبت شن و ماسه در بتن-طرح -ختلاط بتن مگر-طرح اختلاط بتن کارگاهی-جدول طرح اختلاط بتن 350-طرح اختلاط بتن با بتونیر-طرح اختلاط بتن با عیار 350-طرح اختلاط بتن مگر

در روش تولید پرسی نیز بتن حاصل را در لایه زیرین قالب مخصوص میز پرس ریخته و روی آن را ملات ماسه سیمان را میریزند. سپس با فشار پرس دستگاه ، موزاییکی دو لایه با رویه سنگ دانه طبیعی تولید میگردد و بعد از عبور از اتاق بخار همانند موزاییک های واش بتن ویبره شستشوی آنها آغاز میگردد .از محصولات واش بتن در محوطه سازی پارک ، ویلا ، حیاط ، پیاده رو سازی و... استفاده میگردد.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: